سفر نوروزي به آنتاليا

تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

سفر نوروزي به آنتاليا

تعطيلات نوروز براي همه مردم فرصت بسيار مناسبي است كه سفر كنند و از تفريح و گردش لذت ببرند. آژانس مسافرتي الفباي سفر پكيج هاي متنوع بسياري را براي مسافران نوروز 96 كه مشتاق تفريحات آبي هستند در نظر گرفته كه تور آنتاليا هم يكي از آنها است.

                                             

                         


غذاهاي تركي و رستوران هاي آنتاليا در نوروز 96

در آنتاليا به رستوران هاي سنگي اين شهر كه بعضي از آنها حكم مكان هاي تاريخي را دارند نيز سري بزنيد، رستوران كافه‌ كسل، رستوران ۷ مهمت، رستوران پاتيو، رستوران كاراف واين و ... از رستوران هاي آنتاليا مي باشند كه اغلب در مركز تاريخي اين شهر واقع هستند.

مكان هاي تفريحي گردشگري و جاذبه هاي توريستي آنتاليا

اگر قصد سفر در تعطيلات نوروز 96 را داريد و اهل تفريحات آبي با قيمت مناسب هستيد تور آنتاليا نوروز96 با آژانس مسافرتي الفباي سفر گزينه بسيار مناسبي است. پارك هاي آبي، تورقايق راني (رافتينگ)، بازديد ازآبشارها و خليج آنتاليا، گشت يك روزه باجيپ هاي صحرايي، بازديد از شهر باستاني آسپندوس، بازديد از كاليسي كه از مكان هاي تفريحي و جاذبه هاي توريستي آنتاليا مي باشد


                           

بازار و مراكز خريد آنتاليا

 

بالاي بندر قديمي و بعد از خيابان آتا تورك به سمت  kalekapisi بازار قديمي آنتاليا قرار دارد. اين بازار به خاطر وجود مغازه هاي متعدد، به ويژه جواهرفروشي هايش از گذشته تا كنون از رونق خوبي برخوردار بوده است. آنتاليا داراي مراكز خريد بسياري نيز هست كه مراجعه به هر يك از آنها منجر به صرف هزينه خواهد شد.

                          

 

آب و هواي آنتاليا در ايام نوروز

 

اگر در ايام نوروز تور تركيه را انتخاب كرده ايد و قصد سفر به آنتاليا را داريد لازم است از آب و هواي آنتاليا در مناطق مختلف اطلاع داشته باشيد. با مرور جزئي تر آب و هوا بايد گفت ساحل لارا با دماي 13 درجه سانتي گراد بوده و دماي آب دريا 16 درجه كه هر روز به سمت گرمتر شدن مي رود. منطقه بعدي بلك يكي از مناطق توريستي آنتاليا با بهترين و مدرن ترين هتل ها و روز هاي گرم با دماي متوسط 18 درجه و شبهاي سرد با دماي 0 درجه است و كمر با متوسط دماي 8 درجه در شب و 19 درجه در روز از مناطق مختلف آنتاليا هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.